zondag 2 januari 2022

Beste Wensen voor 2022

Getipt op een van de fotogroepen op Facebook, een tutorial voor het maken van een foto kubus https://www.youtube.com/watch?v=v1bu-FY2Qp0
Dat moest ik natuurlijk even uitproberen dus zie hier mijn jaaroverzicht op een kubus 
 

 En er waren 2 hele dagen vorst dus natuurlijk ben ik ook weer bezig geweest om bevriezende zeepbellen te fotograferen, en dit keer was het wel echt windstil




En ook weer een filmpje, dit keer heb ik er ook eens een muziekje achter geplakt. Dat was ook nog even een operatie, eerst een gratis rechtenvrij muziekje zoeken waar ze niet stiekem toch de website naam doorheen roepen, dan uitzoeken hoe je dit het beste samenvoegt. Maar uiteindelijk met de audiobibliotheek van YouTube en gewoon de windows 10 video editor heb ik er dit van weten te maken
 

Vandaag ook nog even een knutseldingetje in Photoshop gedaan, dit had ik al eens eerder met de zwanen baby's gedaan; een filmrol gemaakt. Maar waar had ik die gegevens toch ook al weer vandaan gehaald? Was het YouTube? Even googlen ... nee dat was het allemaal niet. Het zal toch niet dat het ergens uit die stapel tijdschriften gekomen is zeker ... wel dus! Dit keer dus het artikel even over de scanner gehaald en bij de templates gezet die ik van vorige keer teruggezocht had. Ik heb er eens een lekker zoet plaatje van gemaakt. En ik zal de zwaantjes er ook nog even bij zetten (iets andere opzet)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten