zondag 6 februari 2022

Opnieuw bewerkt

Soms zijn er foto's waar je mee bezig kunt blijven, de foto's van de Fine art en de oude meesters workshops zijn er van die. Vooral het knutselen van het fine art gebeuren kun je eigenlijk wel mee bezig blijven. Ik ontdek telkens andere dingen die ik nog zou kunnen toepassen/proberen. Zo kreeg ik op Facebook op de foto's met Jennifer het commentaar dat ze wel wat moeilijk kijkt op sommige foto's; tsja, niet zo gek met die toch wel zware hoofdtooi. Toch maar eens proberen om er wat vrolijkers van te maken, en dan meteen de jurk nog wat aanpassen, het haar, lippenstift, ach, ben weer helemaal los gegaan.

De foto van Emelie met het boek had ik al langer het plan om letters uit het boek te laten komen maar het hoe en wat precies was lastiger. Eerst met effen achtergrond geprobeerd maar dat zag er te strak uit, behangetje erachter ... nee dat is het ook niet helemaal. Uiteindelijk nog eens geprobeerd met een glitter overlay, voor nu vind ik dat de beste optie, maar kan zomaar dat ik een volgende keer toch nog wat anders ga proberen ... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten