zaterdag 29 november 2014

Stefmuts op TravBuddy

Een paar blog input' s geleden heb ik me er makkelijk vanaf gemaakt door even vlug m'n Travel Map van TravBuddy te posten, hierop kunnen jullie zien welke landen ik allemaal al bezocht heb. Nu wil ik jullie even wat meer vertellen over TravBuddy want wat is dat nu precies?

Het is een website voor het vinden en ontmoeten van reizigers, zo noemen ze het zelf tenminste, ik noem het een social network voor reisliefhebbers. Je kunt er informatie vinden over landen, steden, bezienswaardigheden, je kunt blogs lezen of zelf schrijven, foto's kijken of zelf plaatsen, reviews lezen of zelf schrijven, vrienden maken, berichtjes sturen en meepraten of vragen stellen op het forum. Zelf ben ik al 'lid' sinds 2008, maar toen was het me voornamelijk om die Travel Map te doen, die wilde ik namelijk op m'n Hyves laten zien (!) Sinds dit jaar heb ik de site herontdekt en ben ik actief begonnen met reviews en blogs te schrijven. Leuk detail daarbij is dat je er ook nog awards mee kan verdienen, daar kun je verder niet zo veel mee, maar het staat wel leuk!
TravBuddy is bijna helemaal gratis, ik hoor jullie al denken 'daar is het addertje' maar nee hoor! Je hoeft alleen te betalen als je de functie 'Find a Travel Buddy' wilt gebruiken (eenmalig $9,99) Ik heb dat niet gedaan en de functie ook nog niet gemist.
Je moet wel actief zijn op de site om wat meer te kunnen, maar dat is voornamelijk gedaan om spammers te ontmoedigen, als je een aantal awards verzameld hebt krijg je vanzelf meer toegang.
Voor degenen onder jullie die interesse hebben om erbij te komen heb ik hier een linkje,  Join TravBuddy  uiteraard helpen jullie me hiermee dan ook weer naar een award
Aangezien de bezoekers van deze site van over de hele wereld zijn is het wel zo netjes om je Blogs, reviews etc. in het Engels te schrijven, dat is ook de reden dat ik er nog niet zo veel Blogs op heb gezet, ik heb de verhaaltjes allemaal wel, maar ik moet ze nog vertalen en het zwikkie in Google translate zwieren is niet de oplossing gebleken 
Als je je aangemeld hebt mag je me opzoeken, ik ben te vinden onder de naam stefmuts  (wat anders he!) 
Hopelijk zien we mekaar op TravBuddy !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten